Filléres tetszésnyilvánítás

Utolsó kommentek

  • balkáni gerlo: hamvas a neten itt: hamvaseletmu.uw.hu/ :))) (2013.03.25. 14:26) hamvast neten ne keress?
  • pannonfunk: Áh, ez idiotizmus. Hogy miért, arra következő történetet lehet hozni: Képzeljük el, hogy az előző... (2012.12.07. 17:31) A köztársaság megmentése
  • Vérkekec: bocsánat, nem karinthy volt az, hanem örkény.... (2012.04.18. 10:40) Ősök és vétkek
  • balkáni gerlo: Ruzsa Ferenc ma délelőtt Kuncze Gábor vendége volt a Klubrádióban. Itt a beszélgetésük A köztársas... (2012.03.08. 12:55) A köztársaság megmentése
  • tibapó: 1.Mi az, hogy a pártok alkotmányozzanak? nem! Mindenki alkotmányozzon! Ne megfigyelőként, hanem ak... (2012.02.05. 20:39) A köztársaság megmentése
  • Utolsó 20

Szociál

Süllyedünk a sárba egyre

2011.03.31. 14:15 kistalos

Ennyi költőt egy rakáson! Csupa poéta ül az országnak az ő házában. És nem kizárólag röhögő törpékről és szétbaszott zsidó kurvák segglukáról verselnek és készítenek gipszlenyomatokat, kotmányunkról is. Ezúttal Tóth József (Fidesz) tiszanánai polgármester örvendeztette meg a nagyérdeműt néhány rímbe szedett magvas gondolattal. Az eredmény kísértetiesen hasonlít arra, amit a Szabolcska Mihály bőrébe bújt Karinthy Frigyes vetett papírra anno, mégsem úgy szól, hogy Kicsi kunyhó, szerető szív, / Messze égbolt, tiszta, kék - / Fulladjon meg Gyurcsány Ferenc / Lehetőleg máma még.

Süllyedünk a sárba egyre

Amióta élek itten
Nincsen hazám, csak a hitem.
Hiszek Isten országában,
Az igazi magyarságban.
Nem lehet hű, ki hazudik,
Ki csak vagyonról álmodik.
Ki csak pénzért töri magát
Ne bízz arra sose hazát.
Ünnepeljük az alkotmányt,
Korhoz szabjuk annak szavát.
Aki csal, lop, hazudik
Az hazáról nem álmodik.
Hatalmat ne kapjon soha
Fektessük ezt alkotmányba.
Nemzetünk egy tiszta víz volt,
Mint nyáron a tiszta égbolt.
Süllyedünk a sárba egyre,
Sose jutunk fel a hegyre.
Én azt mondom, fel kell jutni
Fel kell jutni, azt kell tudni
Hogyan jussunk fel a csúcsra.
Összefogva kéz a kézben,
Sikerülhet én, úgy érzem.

Forrás: http://www.orszaghaz.com/dr-toth-jozsef-fidesz-felszolalas/

(A verssorokat a költő prózában és versben felváltva előadott parlamenti felszólalásából férceltük össze, a címet az egyik verssor önkényes kiemelésével mi magunk adtuk, mivel az abban felvázolt költői képet roppant festőinek találtuk.)

 

7 komment

Címkék: fidesz parlament zsidó gyurcsány ferenc költészet alkotmány karinthy frigyes kurva karinthy tóth józsef országgyűlés szabolcska mihály l. simon lászló törpeszex szabócska mihály így irtok ti

A bejegyzés trackback címe:

https://anzix.blog.hu/api/trackback/id/tr522788122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StirlitZ 2011.03.31. 18:06:10

Mennyi költő van ebben a kormányzó pártban, én is tegnap olvastam L Simon Lászlótól néhány szép idézetet.

"büdös vagyok
meg kell fürdenem
kimosnom a seggemből az elmúlt három nap papírdarabjait
(...)
bevizeltem
akár egy disznó
a perzselés előtt
(...)
ondómban levő életenergiám
azonban nem tudtam rendesen szabályozni
állandóan ejakulációm volt
(...)

fejem rothadó bőrdarabra hasonlít
hamarosan elpusztulok
bűzlök
akár egy csillag alakú dögvirág
(...)
a szabványosítás veszélyeiről írtam tanulmányt
amikor találkoztunk
átfogott a lábával
megbasztam
a tanítója lettem
az lett belőle
amire vágyott
(...)
marékszámra dobáltam magamba szpídet
s évekig inasként dolgoztam egy keleti bazárban
(...)
a hazai művészettörténet elfelejtkezett rólam
miközben én már párizsban báboztam
iskolát alapítottam
és egy röhögő törpét követtem
akivel szétbaszott zsidó kurvák seggéről készítettünk
gipszlenyomatokat
(...)
intoleráns és antiszemita félvér istenekkel
találkoztam
ültek a hegytetőn
szotyiztak
egyszer az egyikük engem is leköpött
az utcán
mert nem hittem a megváltás erejében
sem az örök boldogságban
sem a szeretet erejében
(...)
a szexualitás kreatív kifejezési módjait kerestem
a gumi- és latexfetisizmus
bennem is vágyat ébresztett
minden esőkabáttól és műanyag kvarcórától lázba jöttem
(...)
nevelési kudarcaim miatt pályát és nemet váltottam
újságíró lettem
vagy újságírónő"

Vicc Pál 2011.03.31. 18:41:05

na, szerencsére szabolcskánk gyurcsány ferencre mondta, hogy fulladjon meg lehetőleg máma még, ezért ady, aki máma még eddig nem fulladt meg, a rendelkezésemre állt, és hozzájárult Karinthy által legyezett versének, a Moslék országnak jelen kommentben való közléséhez.

Ady Endre: Moslék ország

Jött értem a fekete hajó
Jött értem fekete vizen.
Álom-királyfit, vitt tova vitt
Moslék-országnak mentiben -
Fekete hajó, fekete vizen.

Moslék-ország, hajh, cudar ország,
Hajh, Hortobágy, zsír-szívű rém;
Hajh, Átok-város, Redves-ugar:
Piszok-hazám, mit kapaszkodsz belém?
Fekete vizeken jöttem én.

Vagyok a nyugati sirály -:
De magyarnak köpött ki a föld
Moslék-ország a nyakamon ül
Engemet Moslék-ország örökölt:
Nyöszörög a hájszagú föld.

Már nem megyek el, fekete hajó
Moslék-ország hagy’ örülj, szegény!
Laza ferdinen, laza ferdinen
Fekete vizen, fekete legény,
Hajh, kutyafáját, szomoru legény.

Dr. Sigismund Watson 2011.03.31. 19:41:06

Majd én is hozzá fogok szólni, mert érintettnek érzem magam. Magyar vagyok, az anyanyelvem is magyar (nem Jack vagyok, hanem Zsigmond),egyrészt tudom jól, hogy nyelvében, sőt versében él a nemzet, másrészt magyarul írom le a kalandjainkat Holmesszal. Amióta Pesten bérelünk egy lakást, és nyomozó újságírással foglalkozunk, úgy érezzük, van mihez hozzászólnunk, van véleményünk, ezért mondom, hogy a kommentjeimre számítani kell majd a jövőben. Sőt majd írni is szeretnék ebbe a blogba, mert a kalandjaink számosak és egytől egyig megörökítésre érdemesek.

teargas 2011.04.01. 03:00:24

"nemzetünk egy tiszta víz volt" és még ez akar a csúcsra jutni.
ad 1. - mi a pöcsnek kellett akkor beleokádni? A nemzeti vízbe! broáf.
ad 2. - hogy jutna a csúcsra egy zárlatos vibrivel.

pallasA 2011.04.03. 05:20:00

A vers nem az övé. Csak idézte.
Innen: www.poet.hu/vers/62351
Az idézeten túl nem találok kapcsolatot Tóth József és Dugasz István között. Ettől persze lehet még álnév a Dugasz.

Vérkekec 2011.04.04. 09:57:06

@pallasA: arra gondolni sem merek, hogy egy honatya más tollával ékeskedne az ország házában (nem (nem madártollra, hanem golyóstollra vagy filcre gondolok). abba se nagyon merek belegondolni, hogy dugasz istván miféle dugasz lehet. de azt nagyon is el tudom képzelni, hogy a tóth józsef -álnév. :)

pallasA 2011.04.08. 12:20:56

Persze nem t'om, hogy mellik a rosszabb. Ha tollal ékeskedik, vagy ha ilyen verseket ír. :-)
süti beállítások módosítása